Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Σολωμός πλακί στο φούρνο

Υλικά (για δύο άτομα)

  • Ένα μεγάλο φιλέτο σολωμού
  • 3 πατάτες 
  • 2 ντομάτες μέτριου μεγέθους
  • 3 κρεμμύδια ξερά μεγαλούτσικα
  • μισή κόκκινη γλυκιά πιπεριά
  • μισή πράσινη πιπεριά
  • μισή πορτοκαλί πιπεριά
  • 1 κονσέρβα ντοματάκια ψιλοκομμένα
  • 1/3 ματσάκι μαϊντανό
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι, πιπέρι
  • ρίγανη
  • ζάχαρη
Εκτέλεση

Ξεπλένω και στραγγίζω το φιλέτο σολωμού. Το κόβω σε δύο κομμάτια αν δε χωράει ολόκληρο στο ταψί μου. Το αλατοπιπερώνω αφού στραγγίξει και προσθέτω λίγη ρίγανη ή άλλο μυρωδικό της αρεσκείας μου. Στο ταψί στρώνω από κάτω τις πατάτες μου που τις έχω κόψει ροδέλες ή κυδωνάτες και τις αλατοπιπερώνω. Προσθέτω το φιλέτο από πάνω και έπειτα τα άλλα υλικά μου. Τις πιπεριές ψιλοκομμένες, τα κρεμμύδια χοντροκομμένα, την κονσέρβα ντοματίνια και τις φρέσκιες ντομάτες από πάνω σε χοντρές ροδέλες. Προσθέτω λίγη ζάχαρη και αλατοπίπερο και τέλος τον ψιλοκομμένο μαϊντανό. Ρίχνω ελαιόλαδο να πάει παντού αλλά όχι υπερβολές. Προσθέτω και ελάχιστο βρασμένο νερό. Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 200-220 βαθμούς για 1,5 ώρα στον αέρα και κάτω αντίσταση για να ψηθούν οι πατάτες μου. Στα μισά του ψησίματος αν έχει πάρει χρώμα από πάνω σκεπάζω με αλουμινόχαρτο.
tip: Μπορούμε να αντικαταστήσουμε το σολωμό με οποιοδήποτε άλλο φιλέτο της αρεσκείας μας,πχ. μπακαλιάρο, πέρκα, γλώσσα, κ.ά.


Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου