Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Σπανακόπιτα με ζύμη κουρού και σουσάμι

Υλικά


  • 1 κιλό σπανάκι φρέσκο
  • 1 πακέτο κατεψυγμένη ζύμη κουρού 
  • 3 μεγάλα κρεμμύδια ξερά
  • μισό ματσάκι μαϊντανό
  • μισό ματσάκι άνιθο
  • 2 αυγά
  • 250 γραμ. τυρί φέτα
  • 200 γραμ. τριμμένο ρεγκάτο
  • 200 γραμ. τριμμένη γραβιέρα
  • τριμμένη φρυγανιά
  • αλατοπίπερο
  • ελαιόλαδο
  • 1 αυγό διαλυμένο σε νερό για επάλειψη
Εκτέλεση

Αφού πλύνουμε πολύ καλά το σπανάκι και τα μυρωδικά μας, σωτάρω ελαφρά σε λίγο ελαιόλαδο τα κρεμμύδια κομμένα σε φέτες μαζί με το σπανάκι έως ότου μαραθούν λίγο. Τα στραγγίζω από το λάδι αφού τα αφαιρέσω απ' το σκεύος και τα αφήνω στην άκρη να κρυώσουν για λίγο. Συνεχίζω με τη γέμιση βάζοντας σε ένα μπολ τη φέτα σε τρίμματα, την τριμμένη γραβιέρα και το ρεγκάτο, 2 αυγά, το μαϊντανό και τον άνιθο ψιλοκομμένα και τέλος συμπληρώνω το σπανάκι με το κρεμμύδι, προσθέτω λίγο αλατοπίπερο και 1-2 χούφτες του χεριού τριμμένη φρυγανιά και τα ανακατεύω όλα μαζί καλά να ενσωματωθούν. Είναι έτοιμη η γέμιση οπότε λαδώνω ελαφρά ένα ταψί και στρώνω το πρώτο φύλλο από τη ζύμη κουρού (την έχω βγάλει από την κατάψυξη να ξεπαγώσει καλά). Έπειτα προσθέτω τη γέμισή μου στο ταψί και σκεάζω από πάνω με το δεύτερο φύλλο της ζύμης μου. Χαράζω με ένα μαχαίρι ελαφρά το πάνω μέρος σε μερίδες και έπειτα αλείφω το αυγό που έχω ανακατέψει με λίγο νεράκι(για το χρώμα και για να κολλήσει το σουσάμι) .Τέλος, ρίχνω από πάνω με το χέρι το σουσάμι και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180-190 βαθμούς σε αντιστάσεις για περίπου 45-60 λεπτά. 


Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!

1 σχόλιο:

  1. Θα πάω σήμερα να πάρω τα υλικά και είμαι έτοιμη να κάνω τη συνταγή σου γιατί μου φάνηκε πολύ καλή! Έχω αγοράσει αυτή τη ζύμη κουρού https://xrisizimi.gr/proionta/zimi-kourou/ και ελπίζω να βγει τέλεια!! Θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα!έχω μόνο μια ερώτηση μόνο...μπορεί αντί για ρεγκάτο να βάλω περισσότερη γραβιέρα ή θα αλλοιώσει τη γεύση (απλά δεν μου αρέσει τόσο σαν τυρί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή